Dagopvang (0 - 4 jaar)

logo de tovertuin

Tovertuin open dag

Ontdekken begint bij alles het liefst ‘zelluf’ willen doen. Het ontdekken van de eigen mogelijkheden stimuleren we volop. Spelenderwijs geven we vaardigheden mee die uw kind straks als kleuter nodig heeft!

Jonge kinderen spelend laten leren en lerend laten spelen dat is onze passie. Op onze dagopvang en peutergroep worden kinderen uitgedaagd in spel-, expressie-, muziek- en creatieve vaardigheden. Wij begeleiden en bereiden de peuters voor op een zo goed mogelijke start  op de basisschool. We hebben binnen ons IKC korte lijntjes en werken regelmatig samen met groep 1-2.
Zo bereidt uw kind zich voor op de basisschool.

De dagopvang werkt met een herkenbare dagindeling.
Zo weet uw kind snel wat er gaat gebeuren wat hen een veilig en vertrouwd gevoel geeft.

Wij bieden op maandag, dinsdag-,woensdag en donderdag dagopvang aan tussen 7.30 en 18.00 uur. Op dinsdag, donderdag en vrijdagochtend zijn de peuters (2-4 jaar) welkom op onze peutergroep tussen 8.15- 12.15 uur. Dit is inclusief peuterlunch.

Het telefoonnummer van kinderopvang 'De Tovertuin' is 06-47678807

Zie hieronder meer informatie in de flyer.

Opening dagopvang 'De Tovertuin'

IKC de Wieling